Išrinkta geriausia socialinė reklama

Vasario 22 dieną įvyko baigiamasis projekto „MAN NE VIS TIEK” (koordinatorės socialinė pedagogė D. Požeckienė ir psichologė G. Guobytė) renginys. Savo kurtas socialines reklamas pristatė Vilniaus Žirmūnų, Vytauto Didžiojo bei Užupio gimnazijų mokinių kūrybinės komandos. Baigiamajam renginiui buvo sukurtos aštuonios socialinės reklamos, skirtos psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencijai. Kurdami reklamas, mokiniai siekė atrasti įtaigiausią būdą paveikti žiūrovą.

Vieni žadino žiūrovo fantaziją ir susidomėjimą, leisdami pačiam numanyti galimas psichoaktyvių medžiagų vartojimo pasekmes, kiti bandė sukrėsti bei šokiruoti, parodyti realias pasekmes. Reklamų aktualumą, originalumą ir įtaigumą vertino LTV režisierė Asta Giraitytė, „Gimnazistų” laidos autorė ir vedėja Elena Martinonienė bei psichologė, Mykolo Romerio universiteto psichologijos katedros lektorė Eglė Masalskienė. Pirmąją vietą komisija skyrė mūsų gimnazijos komandos reklamai „Kai miškas vartoja”, kurią sukūrė ketvirtokai Gabrielė Paulikaitė ir Šarūnas Ernestas Leika. Reklama išsiskyrė originalumu ir subtiliai atskleista tema. Antrąją vietą užėmė Vilniaus Žirmūnų gimnazijos komandos reklama „Žaidimas?”(kūrėjai: Domantas Žitkevičius, Ieva Krupska, Silvija Pachalova, Patricija Vytytė, Gabrielė Makovskytė). Trečiąją vietą komisija skyrė Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos komandos reklamai „Neleisk, kad kažkas pelnytųsi iš tavo gyvybės” (kūrėjai: Tomas Bimbiris, Rasa Ivanauskaitė, Dominykas Zurlys, Paulius Ivanauskas, Mantė Surgautaitė, Florian Siebertz, Artūr Jasinskij). Laimėtojų sukurta socialinė reklama tris dienas bus transliuojama Vilniaus viešajame transporte.